MENU

16:11
Тест- драйв екскаватора- навантажувача Hidromek 102B
  Відмінностями моделі від попередньої версії стали інша забарвлення кузова і інший двигун (такий же потужності). Крім того , тут змінена продуктивність гідронасосів
  Забиратися в кабіну зручно завдяки широким східцях з противоскользящими зазублинами і вдало розташованим поручням . Двері кабіни мають широкі стулки у верхній частині і можуть відкриватися в жарку погоду. У розпорядженні оператора зручне крісло , оснащене двома підлокітниками , з підресорюванням і масою регулювань , а також регульована рульова колонка.
  Під сидінням оператора є ніша для інструментального ящика. Частина приладової інформації виводиться на дисплей передньої консолі під кермом. Зокрема, тут з'являється інформація від бортового комп'ютера даної машини . На поверхні передньої консолі розташовані тільки деякі клавіші і лампочки індикації . Основна ж маса приладової інформації знаходиться праворуч від оператора. Таким чином , працюючи переднім або заднім ковшем машини , оператор має можливість спостерігати за всіма показаннями приладів на бічному щитку .
Бічна приладова консоль містить сріблясту вставку , а обідки приладів хромовані. Тут же , на бічній консолі , розміщується магнітола , яка входить в базове оснащення машини. Також дана кабіна оснащена кондиціонером , а на боковині передбачений охолоджуваний відсік для продуктів.

  Перемикання передач автоматичної 5 -ступінчастою КПП можливо також і в ручному режимі.
  Управління переднім ковшем здійснюється за допомогою джойстика. Кнопки на джойстику призначені для включення декількох додаткових функцій. Передній навантажувальний ківш володіє місткістю 1,1 м3 і завдяки наявності відкривається « щелепи » здатний виконувати декілька робочих операцій . При роботі вантажним ковшем можна задіяти функцію автоподдержанія обраного кута його нахилу. Також , праворуч від оператора , розташовується Т -подібний важіль фіксації підвищених обертів двигуна . Важелі управління в кабіні розташовані з таким розрахунком , щоб було зручно виходити як через ліву , так і через праву двері кабіни.

 Розгорнувши крісло в широкій кабіні на 180 ° , отримуємо можливість приступити до роботи з заднім екскаваторним ковшем. Управління ним здійснюється за допомогою двох високих важелів . Для фіксації машини при роботі екскаваторним ковшем висуваються опорні лапи , які управляються за допомогою невеликих важільців , розташованих в задній частині кабіни.
  На кабіні є ціла люстра для роботи в умовах недостатнього освітлення: 6 галогенових ламп спереду , а також 4 лампи на задній частині .
  Стріла екскаваторного ковша володіє функцією телескопічного подовження. Завдяки цій особливості вдається значно збільшити радіус і глибину копання . Управління функцією подовження здійснюється за допомогою підлогової педалі. Крім того , зсув екскаваторної стріли вліво- вправо дозволяє дотягнутися до робочих об'єктів збоку від екскаватора- навантажувача.
  У разі необхідності , гідравліку переднього і заднього ковшів можна зафіксувати передбаченими гідрозамками .

  У гідравлічній системі застосовані два шестерних насоса , задіяних по тандемной схемою. Головний масляний насос забезпечує продуктивність 81 л / хв при 2200 об / хв , а допоміжний - 64 л / хв . Завдяки такій послідовній системі немає втрати потужності при роботі , економиться паливо і забезпечується підвищений ресурс роботи .

  В якості силового агрегату використовується турбодизель John Deer 4045HF280 . Турбодизель об'ємом 4500 см3 , потужністю 99 к.с. , забезпечує хорошу тягу вже при малих обертах , а максимальний обертовий момент 395 Нм досягається при 1400 об / хв . Двигун відповідає нормам Tier III і поєднує в собі невисокий рівень викидів в атмосферу і низький рівень шуму.

   Машина володіє приводом на 4 колеса , але - при необхідності - існує можливість примусово відключати передню вісь , а при високих швидкостях пересування (на 3 і 4 передачах ) передня вісь відключається автоматично - для зменшення зносу і економії палива. В системі провідних осей застосована система диференціалів , яка розподіляє крутний момент, переданий на колеса - залежно від стану поверхні. Хитання передньої осі в межах 16 ° забезпечує оптимальний контакт з поверхнею і стійкість при русі. 

Як і в попередньому тесті , даний екскаватор -навантажувач продемонстрував похвальні властивості в роботі. Швидкість виконання рухів ковшем легко регулюється ногою - за допомогою педалі газу або рукою - за допомогою Т-подібного важеля. Варіюючи інтенсивність натискання на важелі і джойстик , а також регулюючи обороти двигуна , можна без проблем отримати як гранично плавні , так і швидкі рухи обома ковшами . У кабіні примітні , також , прекрасний круговий огляд і невисокий рівень шуму. Даний навантажувач є цікавою пропозицією в сегменті сучасної та досконалої техніки такого типу.
Технічни характеристики
Позначення двигуна - John Deer 4045HF280
Тип двигуна - 4 -циліндровий , турбодизель
Робочий об'єм двигуна - 4,5 л
Потужність двигуна - 99 л.с. ( 74 кВт) / 2200 об / хв
Максимальний крутний момент - 395 Нм / 1400 об / хв
Норми викидів - Tier 3
Коробка передач - ZF , 5 -ступінчаста , автоматична
Максимальна швидкість - 40 км / год
Гальма - дискові , в масляній ванні
Ємність паливного бака - 120 л | Ємність бака гідросистеми - 120 л
Продуктивність основного гідронасоса ( при 2200 об / хв) - 81 л / хв
Продуктивність допоміжного гідронасоса ( при 2200 об / хв) - 64 л / хв
Максимальний робочий тиск гідросистеми - 230 бар
Колісна база - 2240 мм
Довжина в транспортному положенні - 5965 мм
Ширина ( з ковшем ) - 2 292 мм
Шини: спереду - 16,0 / 70 х 20 | ззаду - 16,9 / 14 х 28
Акумулятор - 12В; 165Ач
Експлуатаційна маса - 9050 кг
Обсяг переднього ковша (SAE ) - 1,1 м3
Обсяг ковша зворотної лопати (SAE ) - 0,28 м3
Передній ківш : Глибина черпання - 155 мм | Максимальний виліт при розвантаженні - 1030 мм | Максимальна висота розвантаження - 2690 мм
Зусилля відриву на ковші - 7890 кгс
Вантажопідйомність на максимальній висоті - 3300 кг
Зворотна лопата (задній ковш) : без доп. секції стріли / доп. секція висунута
Виліт стріли - 6206 мм / 7456 мм
Максимальна висота копання - 5530 мм / 6422 мм
Висота розвантаження - 3630 мм / 4565 мм
Максимальна глибина копання - 4468 мм / 5793 мм
Виривне зусилля на ковші - 6209 кгс / 6358 кгс

джерело :
http://www.deere.ua
Категорія: Новини техніки | Переглядів: 710 | Додав: evgeniu | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar