MENU

11:48
Тест-драйв трактора Агромаш 90ТГ
Мабуть, головна перевага гусеничного трактора - хороше зчеплення з поверхнею і, як наслідок - високе тягове зусилля. Варто згадати і неперевершену стійкість на поверхнях з поздовжнім або поперечним нахилом. 

Трактор Агромаш 90ТГ є рестайлінгом ветерана ДТ-75. Машина зберегла ряд вузлів попередників - вже згаданого ДТ-75 і більш сучасного ВТ-150. В тракторі Агромаш 90ТГ модернізований двигун, вдосконалена кабіна. Серед інших нововведень - встановлені: пневмоусилителя на всіх органах управління трактором, більш сучасні системи управління гальмами заднього моста, валом відбору потужності, дизелем, більш легкий пластиковий капот. Крім базового двигуна, також з'явилася можливість замовити трактор з фінським дизелем SISU 44DTA. 
Висока сила тяги обумовлює і основні види робіт таких машин - сільськогосподарська сфера і робота з бульдозерним відвалом. В даному варіанті - це машина без бульдозерного відвалу, з вантажами -протівовесамі в передній частині, призначена для аграрних робіт. Трактор відповідає 3 тягового класу - по існуючим стандартам це означає, що развиваемое тягове зусилля знаходиться в діапазоні 2750 - 3670 кгс. 
На базовій машині встановлений дизель А-41СІ-01. На відміну від силового агрегату ДТ-75 тут застосовані: пневмокомпресор, рідинно-масляний теплообмінник і паперовий повітряний фільтр. Дизельний двигун об'ємом 7,4 л розвиває номінальну потужність 90 л.с. при 1750 об / хв. Капот трактора відкидається вгору - вперед і відкриває прекрасний доступ до всіх основних деталей і вузлів, необхідним при техобслуговуванні. 
Двері кабіни відкриваються в напрямку проти руху, при цьому вхід в кабіну полегшують поручні і сходинки. Одна із сходинок розташована в районі гусеничних ковзанок, а друга знаходиться прямо під дверима. Втім, при необхідності, завжди можна наступити і на верхню частину гусениці. 
З кабіни забезпечується хороший огляд завдяки великій площі скління. Спереду і ззаду встановлено по склоочиснику, а також мається 4 фари спереду і 2 ззаду - для роботи в умовах недостатнього освітлення. Вперед - вниз можна заглянути завдяки відповідному склінню з боків кабіни. Зовнішніх дзеркал тут немає - при таких швидкостях руху і прекрасному круговому огляді вони просто ні до чого. А ось всередині салону дзеркало для контролю ситуації ззаду передбачено. Мається тут і протисонячний козирок. 
Кабіна з тонованими стеклами обладнана розвиненою системою вентиляції та опалення, в складі якої передбачено й додаткові сопла, спрямовані на вітрове скло. Шість отворів-повітропроводів для обдування кабіни розташувалися на передніх «антресолях». Ззаду дверей знаходяться прочиняє стулки, які також можна використовувати для вентиляції салону в певних ситуаціях при роботах. Для цих же цілей можна задіяти люк у даху. 

Під час проведення польових робіт трапляється висока запиленість, тому розробники подбали про герметичність кабіни. Крім того, в передній частині - в районі приладової панелі - розташований салонний фільтр. Приладовий щиток - хоч і не блищить новизною, а на найвидніших місцях погляд «спотикається» про кріпильні шурупи - забезпечений легкими для читання шкалами приладів і зручними перемикачами з піктограмами. У верхній його частині передбачено додаткове сопло обігріву переднього скла. 
Одна з найбільш помітних деталей в кабіні - на відміну від найдавніших моделей - це важелі управління поворотом, які горизонтально висуваються з-під передньої панелі, замість вертикальних, що стирчали прямо з підлоги. Завдяки цій особливості внутрішній простір кабіни сприймається ще більш великим. Для оператора трактора це обертається додатковими плюсами - зокрема, через відсутність стирчать між колінами важелів він не так скутий у своїх рухах при роботі. Перемикання швидкостей механічної коробки передач проводиться за допомогою важеля, розташованого праворуч від оператора. 
Застосування сучасних матеріалів в конструкції кабіни і капота дозволило знизити масу машини. Завдяки цьому, а також і деяким іншим доопрацюванням, вдалося збільшити запас палива на 15% (до 300 літрів). На зовнішній поверхні паливного бака є спеціальна шкала, за допомогою якої зручно контролювати залишок дизпалива. 
Агромаш 90ТГ має широкі можливості агрегатування з самим різним сільськогосподарським обладнанням. «Пучок» важелів в задній частині трактора якраз і призначений для навішування і буксирування різного сільськогосподарського спорядження. Також тут є висновки гідравліки і електрораз'ёми для підключення додаткового обладнання. В кабіні трактора, ззаду - праворуч від оператора, знаходяться важелі, керуючі кронштейнами навішування. Там же - в районі задніх вузлів навішування - розташований хвостовик вала відбору потужності. 
При настільки невисокою ціною машина стає хорошою заміною ДТ-75 і досить цікавим представником бюджетного сектора. 
Технічні показники: 
Тяговий клас - 3 
Експлуатаційна маса - 7100 кг 
Модель двигуна - А-41 СІ-01 
Тип двигуна - дизельний 
Об'єм двигуна - 7430 см3 
Потужність - 90 л / с (кВт) / 1750 об / хв 
КПП - механічна 
Кількість передач, вперед / назад - 7/1 
Швидкість руху - 5,30 ... 11,18 км / год 
Частота обертання хвостовика ВОМ - 840 об / хв 
Вантажопідйомність заднього навісного пристрою - 2500 кгс 
Обсяг паливного бака - 300 л 
Поздовжня база - 1612 мм 
Колія - 1330 мм 
Дорожній просвіт - 380 мм 
Ширина трака - 390 мм 
Тиск на грунт - 0,51кгс / см2 
Габаритні розміри (ДхШхВ) - 4790х1850х3000 мм 
Робочий тиск - 160 кгс / см2 (16 мПа)
Категорія: Новини техніки | Переглядів: 700 | Додав: evgeniu | Теги: тест-драйв, Трактор, Агромаш 90ТГ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar