MENU

11:25
Огляд агротехніки: фінський десант в Україні, ребрединг МТЗ і найшвидший серійний трактор у світі

Виділяємо найцікавіші новини останніх двох тижнів на вітчизняному та зарубіжних ринках сільгосптехніки. В Україні головним нюзмейкером став Харківський тракторний завод, який підписав договір про спільну діяльність з фінським виробником зернозбиральної техніки Sampo-Rosenlew і вже в цьому році планує випустити «тестову» партію комбайнів. Мінський тракторний завод оголосив про ребрединг продукції. На півночі Фінляндії було встановлено світовий рекорд швидкості на тракторі. А сегменти ґрунтообробної техніки, машин для внесення органіки і телескопічних навантажувачів поповнили новинки від відповідно Väderstad, JOSKIN та Massey Ferguson.

Фінський комбайн з українською «пропискою»

Що: зернозбиральний комбайн ХТЗ-3085

Виробник: Харківський тракторний завод (Україна)

Коли: 2016

В Україні випускатимуть комбайни Sampo. Їх виробництвом займеться Харківський тракторний завод і просуватиме машини під власним брендом. Відповідний договір сторони підписали в Києві за участю міністра аграрної політики та продовольства Олексія Павленка.

Названо й першу модель, яку складатимуть у Харкові. Нею стала SR3085 Superior. Комбайн належить до зернозбиральних машин середнього класу. Оснащується 6-циліндровим двигуном AGCO Sisu Power потужністю 250 к. с., жаткою шириною від 4,7 до 7,5 м, 8-бичевим барабаном, системою попереднього обмолоту, бункером на 6400, 7600 чи 8100 л, 6-клавішним соломотрясом та високошвидкісним соломоподрібнювачем. Серед оригінальних рішень — системи автоматичного копіювання рельєфу і контролю висоти жатки.

Старт проекту запланований на друге півріччя 2015 року, а серійне виробництво очікується запустити в 2016-му. Щороку планується випускати 200—250 комбайнів. Рівень локалізації становитиме на початковому етапі 30—35% і до 2020 року має зрости щонайменше до 50%.

 

Прогнозується, що ціна новинки буде на 20% менше, ніж оригінальної фінської техніки. Однак щодо останнього є сумніви, якщо врахувати, що основні комплектуючі постачатимуться з-за кордону. Навіть якщо ХТЗ зможе локалізувати складання компонентів, значну частину деталей, вузлів, та електронну «начинку» все одно імпортуватимуть. Велике значення матиме й те, наскільки швидко ХТЗ вдасться організувати сервісну підтримку комбайнів в регіонах.

БЕЛАРУС vs BELARUS

Що: трактори BELARUS

Виробник: Мінський тракторний завод (Білорусь)

Коли: 2015

Найбільший на пострадянському просторі виробник тракторів — МТЗ — повідомив про ребрединг. Йдеться як про набір кольорових, графічних і дизайнерських елементів для змістової й візуальної єдності продукції, так і про впорядкування товарних знаків, у яких нині заплутуються навіть дилери. Так, станом на квітень 2015 року в компанії зареєстровано 11 товарних знаків, у тому числі варіанти і комбінації виконання кирилицею і латиницею слів БЕЛАРУС і BELARUS, а також використання логотипів.

В Мінську вирішили розділити сфери використання брендів «МТЗ» і BELARUS. Перший стане заводським брендом, другий — торговельною маркою. Тобто «МТЗ» буде застосовуватися в сфері виробництва, бізнесу і фінансів, а BELARUS — торгівлі та обслуговування, у тому числі для позначення підприємств, що входять до складу сервісно-збутової мережі.

Відповідно до нового фірмового стилю абревіатура МТЗ зникне з капота білоруських тракторів. Її замінить зареєстрований наприкінці 1990-х логотип у вигляді стилізованої літери «Б». Збоку на трактор і раніше буде наноситися товарний бренд, але тільки в одному варіанті — BELARUS.

 

Зміниться й палітра кольорів. Основним відтепер буде червоний, додатковим — сірий, у який фарбуватимуть диски коліс. Нагадаємо, що зараз для ринків Білорусі, Росії та України МТЗ випускає сині трактори, в ЄС та інші країни експортує червоні, а, приміром, в Туркменістан — зелені. Щоправда, синій і зелений залишаться в палітрі — в них фарбуватимуть трактори за бажанням клієнтів. Червоний же колір, крім того, буде використовуватися в рекламі техніки, каталогах, проспектах і буклетах.

Нагадаймо, МТЗ лідирує на українському ринку в сегменті тракторів потужністю 80—140 к. с.

Рекорд швидкості на тракторі

Що: трактор T234; шини Hakkapeliitta TRI

Виробник: Valtra; Nokian (Фінляндія)

Коли: 2015

На півночі Фінляндії було встановлено світовий рекорд зі швидкості серійних тракторів. Своє ім’я в Книгу рекордів Гіннеса вписав Valtra T234 з багаторазовим чемпіоном з ралі Юхою Канккуненом за кермом. Заїзди проводилися на закритому аеродромі при мінусових температурах на трасі довжиною майже 2300 м. Максимальна швидкість в зоні контролю склала 130,165 км/год.

Трактор оснащується 6-циліндровим турбодизелем потужністю 247 к. с. Для встановлення рекорду жодних «доводок» не робилося — були змінені лише налаштування блока управління двигуном.

Рекордсмен був «узутий» у шини Hakkapeliitta TRI компанії Nokian. Унікальна тракторна «обувка» розроблена спеціально для руху снігом та льодом. Водіння в таких умовах вимагає стабільності й плавності руху трактора. Досягається це завдяки блоковому протектору з великою кількістю спеціально розроблених кромок для кращого зчеплення з поверхнею засніженої дороги.

 

«Обновка» для Carrier

Що: коток TopRunner

Виробник: Väderstad (Швеція)

Коли: 2015

Шведський виробник представив новий коток для популярних серій культиваторів Carrier L та Carrier XL. TopRunner має плоский профіль та доступний у одно- і двохрядному варіантах. Коток призначений для перемішування великого об’єму ґрунтової маси з формуванням добре розпушеної і вирівняної поверхні. «Смугастий» профіль, який залишається після котка, сприяє швидшому просиханню  гребенів, що дає змогу скоріше розпочати наступні агротехнічні заходи. За даними компанії, коток ефективний як на важких, так і на легких ґрунтах.

 

Двохрядний TopRunner має більшу площу контакту з ґрунтом, і відповідно потребує менших тягових зусиль трактора. Такий тип котка більш агресивно подрібнює грудки, вдавлюючи їх під задній ряд кілець. Можливість зміни положення переднього ряду котка відносно заднього дозволяє ефективно працювати в умовах підвищеної вологості. За таких умов коток забезпечує різний ступінь ущільнення по всій робочій ширині, що полегшує проникнення вологи в зоні меншого ущільнення.

Котки виготовлені з високоякісної сталі та оснащуються новітніми пружинними компонентами, за рахунок чого інженери знизили навантаження та подовжили термін експлуатації агрегату.

Нові «горизонти» JOSKIN

Що: причіпний розкидач органічних добрив Ferti-SPACE HORIZON

Виробник: JOSKIN (Бельгія)

Коли: 2015

JOSKIN вивів на ринок модельний ряд розкидачів твердої органіки Ferti-SPACE HORIZON. Машини оснащуються горизонтальними валами і дисками в основі механізму внесення. Горизонтальні вали забезпечують ефективне подрібнення грудок і підходять для таких продуктів, як сухий курячий послід, компост, вапно або дефекат.

На кожний рухомий елемент встановлений датчик швидкості, що зупиняє транспортер при спрацьовуванні запобіжного пристрою. Агрегат приводяться в дію від ВВП трактора на швидкості 1000 об./хв.

Ferti-SPACE HORIZON пропонується в 7 версіях з кузовами в стандартній комплектації об'ємом від 15,5 до 25,75 куб. м.

 

MF 9000: «перезавантаження»

Що: телескопічний навантажувач MF 9305 Xtra

Виробник: Massey Ferguson/AGCO

Коли: 2015

Massey Ferguson розширив серію телескопічних навантажувачів MF 9000 моделлю MF 9305 Xtra. Машину виробник позиціонує як оптимальне рішення в сегменті «телескопів» середнього класу.

Вантажопідйомність 3000 кг і максимальна висота піднімання 5,8 м дозволяють використовувати MF 9305 Xtra для вирішення широкого спектра завдань. При цьому навантажувач характеризується компактним шасі шириною і висотою всього 2,1 м (на 20-дюймових колесах). Таким чином його можна використовувати на складах та фермах з низькою стелею.

Під капотом новинки — двигун Deutz об’ємом 3,6 л екологічного стандарту Tier 4i та потужністю 100 к. с. Двохдіапазонна гідростатична трансмісія «розганяє» машину до 40 км/год. Висока продуктивність допоміжної гідравлічної системи (100 л/хв.) і чотири електрогідравлічні гідророзподілювачі дають змогу оператору використовувати одночасно три робочі функції з максимальною точністю.

Навантажувач отримав нову кабіну, виконану в нинішньому стилі Massey Ferguson, багатофункціональний джойстик, розташований поруч з рукою, та цифровий дисплей на панелі приладів. Машина оснащується інтелектуальною системою обробки даних (SHS), яка дозволяє оператору за допомогою меню на дисплеї встановлювати максимальне значення витрати гідравлічної системи і тим самим забезпечувати більш плавну і точну роботу при навантаженні. Ще одна інновація — режим ECO, який регулює оберти двигуна, знижуючи витрату пального.

Категорія: Новини техніки | Переглядів: 867 | Додав: evgeniuvoutenko | Теги: Massey Ferguson, Väderstad, Огляд агротехніки, комбайн, Трактор, ХТЗ-3085, Joskin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar