MENU

15:01
Кооперація підвищить якість домашнього молока та допоможе відкрити нові ринки
Стимулювання кооперації сільськогосподарських виробників наразі є єдиним стратегічним виходом з ситуації, що склалася на ринку молока. Про це заявив Міністр аграрної політики та продовольства Олексій Павленко в коментарі для «РБК-Україна».
 

Станом на 1 червня, кількість поголів’я ВРХ в господарствах населення знизилася на 7,1%. Цьому сприяє, у тому числі, дискримінаційне ціноутворення. Адже роздрібна вартість молочної продукції у торгівельних мережах збільшилися на 45%, відпускні ціни молокопереробників — 21%, а закупівельні — лише на 8,4%. Отже в нинішніх умовах селянам вигідніше вирізати поголів’я. «Сьогодні стимулювання розвитку кооперативного руху — єдиний шлях до нової якості домашнього молока і відповідно збільшення закупівельних цін. У цьому питанні нам потрібна дієва підтримка Верховної Ради. Зі свого боку Мінагрополітики докладе максимум зусиль, щоби в бюджеті на 2016 рік були передбачені кошти на дотації для виробників молочної продукції», — прокоментував Олексій Павленко.
На думку Міністра, відповідність так званого домашнього молока міжнародним стандартам якості у майбутньому відкриє зовнішні ринки для українських виробників. Наприклад, ще у кінці червня 8 українських компаній отримали дозвіл на експорт молочної та м’ясної продукції до Казахстану. «Зараз ми працюємо над низкою угод про зону вільної торгівлі з декількома країнами. Очікуємо позитивні результати вже до кінця року», — додав Олексій Павленко.
За результатами 4 місяців поточного року експорт молочної продукції склав 36,6 тис. тонн на загальну суму 59,8 млн долл. Це на 5% більше ніж за аналогічний період минулого року. Найбільша частка поставок припадає на молоко згущене — 49%, молочну сироватку — 21%, молоко та вершки незгущені — 9%.
Прес-служба Мінагрополітики
Категорія: Новини уряду, управлінь та організацій | Переглядів: 448 | Додав: evgeniu | Теги: стимулювання, кооперація, кооператив, молоко | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar