14:32 ХТЗ й далі розвиватиме лінійку класичних гусеничних тракторів | |
Нові дизайн, підвіска, гідросистема, а в перспективі — безступінчаста КПП восени Харківський тракторний завод представив лінійку оновлених тракторів. Зміни торкнулися й гусеничних моделей. Технічний директор підприємства Вадим Аносов в інтерв’ю корпоративному журналу ХТЗ «AgroToday» докладно розповів про зміни в конструкції машин, наголосивши: завод і далі розвиватиме лінійку класичних гусеничних тракторів. «У 180-ї серії з'явилася нова 6-коткова з кожного борту торсіонно-балансирна підвіска, що замінила традиційні каретки. Нова підвіска має значно кращі плавність ходу, навантажувальну здатність і довговічність», — розповів Вадим Аносов. Також трактори отримали уніфіковане з колісною серією 240К пластикове облицювання радіатора, нову LS (чутливу до навантаження) гідросистему на основі насоса змінної продуктивності і 5-секційного пропорційного розподільника з регульованим по секціях потоком масла. Також в 2014 році побачив світ новий бульдозер ХТЗ — ТС5 із зусиллям 5 тонн. Він створений на основі уніфікації з гусеничними тракторами ХТЗ, має нову торсіонно-балансирну підвіску (4 котки на борт), яка надійна на кам'янистих ґрунтах і будівельних майданчиках, нову трансмісію з швидким включенням реверсу за допомогою гідромуфт і посилену раму. «Цей бульдозер складе конкуренцію за ціною і можливостями відомому бульдозеру ДТ-75», — переконаний Вадим Аносов.
З його слів, роботи над гусеничними тракторами продовжаться. «Для них ведеться розробка нової безступінчастої трансмісії, яка забезпечуватиме плавну зміну передаточного відношення і плавну зміну радіуса повороту трактора без розриву потоку потужності на гусениці, що "відстає". Ця оригінальна конструкція також має 2-потокову гідрооб'ємно-механічну схему і забезпечить істотне підвищення експлуатаційних та ергономічних показників гусеничного трактора», — поділився планами технічний директор заводу. | |
|
Всього коментарів: 0 | |