03:56 Які випробування проходять сучасні трактори | |
З відкриттям двох нових випробувальних стендів, в які було інвестовано 6,5 млн. Євро, випробувальний центр Claas у французькому місті Транже претендує на звання одного з найсучасніших в Європі в області сільгоспмашинобудування.
Основною метою створення випробувального центру в Транже було прагнення виробника відповідати жорстким вимогам, що пред'являються сьогодні до сільськогосподарської техніки. На гальмівному стенді тестування трансмісій перевіряється і оптимізується потужність всього силового агрегату від двигуна, коробки передач і гідравліки до програмного забезпечення. На вібраційному стенді машини випробовуються на міцність, надійність і комфорт. На гальмівному стенді все трактори Claas - від Axos до Xerion - тестуються під навантаженням.При цьому загальна гальмівна потужність стенда може досягати 2500 кВт (по 500 кВт на одне колесо і ВОМ). Крім того, сучасне обладнання відтворює на стенді різні умови експлуатації сільськогосподарської машини. Фредерік Каволі, директор випробувального центру, пояснює принцип роботи: «Під час польових випробувань техніки ми вимірюємо момент сили, швидкість, температуру, гідравлічну потужність - можемо одночасно фіксувати до 100 параметрів. За цими даними ми можемо відтворити на випробувальному стенді реальні умови експлуатації трактора, які відповідають роботі на будь-яких полях світу, причому стільки разів, скільки нам потрібно ». На вібраційному стенді з чотирма гідравлічними циліндрами, вантажопідйомністю кожного 25 тонн, з максимальною частотою вібрації 25 Гц і максимальною амплітудою 40 см можна тестувати не тільки всі моделі тракторів, а й зерно- та кормозбиральні комбайни та прес-підбирач. В умовах сильних вібрацій машини перевіряють на міцність - наприклад, з метою удосконалення ходової частини і підвіски. Крім того, передбачена і можливість тестувати машину при сильній вібрації, коли двигун або коробка передач перебувають під навантаженням. «Протягом чотирьох тижнів ми відтворюємо 10 років експлуатації трактора, - стверджує Фредерік Каволі. - Наприклад, налаштовуючи підвіску переднього моста, менш ніж за 2 дні перевіряються понад 20 різних її регулювань. Це дозволяє уникнути ряду дорогих і тривалих польових досліджень ». «Комп'ютерна імітація дуже допомагає. Завдяки їй ми можемо оцінити потужність і надійність наших розробок на самій першій стадії створення продукту », - пояснює Фредерік Каволі. В рамках одного проекту може бути відтворене більше 40000 годин польових випробувань, приблизно по 7000 годин на кожен прототип. Обидва стенду встановлені в новому 12-метровій будівлі на сейсмічно стійкому фундаменті.Тільки для будівництва фундаменту було використано 950 т бетону і 60 тонн сталі. Вібраційний випробувальний стенд додатково розміщений на повітряній подушці. Максимальна потужність стенда (при повному навантаженні) становить 2,9 МВт, що відповідає споживанню електроенергії невеликим населеним пунктом на 1000 жителів. У той же час гальмівний стенд в процесі роботи сам виробляє електроенергію, яка використовується тут же для роботи вібраційного стенда. | |
|
Всього коментарів: 0 | |