MENU

12:23
«Червона зірка» провела ребрендинг продукції
Компанія повертає бренд ELVORTI

Кіровоградський виробник сільськогосподарської техніки провів ребрендинг продукції. Відтепер у назві бренду, окрім традиційної «Червоної зірки», значитиметься прізвище засновників підприємства — Ельворті. Ребрендинг є частиною стратегії компанії, спрямованої на оновлення та розширення лінійки продукції і вихід на нові ринки. Бренд CHERVONA ZIRKA-ELVORTI презентували під час Національної агропромислової виставки «AgroExpo», що проходить у Кіровограді.

Як розповів генеральний директор підприємства Сергій Калапа, зміну бренду присвятили також ювілею — в 2014 році кіровоградський завод відзначає 140-річчя. В 1874 році в Єлисаветграді (нині — Кіровограді) брати-британці Роберт і Томас Ельворті відкрили невелику майстерню з ремонту сільгосптехніки. За короткий час вона переросла в перший у Європі завод з виробництва посівних машин.

 
Перші сівалки були кінними, однак базові технологічні рішення, закладені в них, є актуальними й нині
Бізнес Ельворті розвивався стрімкими темпами. Продукція підприємства користувалася популярністю, у тому числі й за кордоном. Фірма могла похвалитися представництвами в 52 містах Російської Імперії. Крім того, офіси заводу знаходилися в Лондоні та Нью-Йорку. При цьому низка конструкційних рішень у виробництві сівалок, уперше застосованих братами Ельворті, розійшлися в світі.

«Запуск бренда CHERVONA ZIRKA-ELVORTI — знакова подія для нас. Цим ми розширюємо межі сегмента, з яким, як правило, асоціюється "Червона зірка". Ім’я засновників — Ельворті — з’явиться на бортах наших машин. Я впевнений, що це дасть компанії поштовх для розвитку», — розповів Сергій Калапа.

Він підкреслив: ребрендинг став логічним продовженням тих змін, які відбуваються на підприємстві останніми роками. Йдеться про заміну старого обладнання на сучасне високотехнологічне, посилення контролю якості, розширення модельних рядів ґрунтообробної та посівної техніки, освоєння нових ринків збуту, в тому числі за океаном — у США.

За три останні роки «Червона зірка» запустила у виробництво просапні сівалки PROFY для традиційної та мінімальної технологій, модернізовану лінійку бестселера зернових сівалок ASTRA, посівні комплекси ALKOR і ORION. Освоює підприємство й нові сегменти сільськогосподарської техніки (про що читайте в окремому матеріалі).

Одна з новинок — посівний комплекс ORION

Додамо: ребрендинг продукції з поверненням до історичних коренів у цьому робі провів ще один український виробник сільгосптехніки: «Бердянські жатки» просуватимуть продукцію під брендом John Greaves на честь засновника підприємства.

Категорія: Новини уряду, управлінь та організацій | Переглядів: 724 | Додав: evgeniu | Теги: Бренд CHERVONA ZIRKA-ELVORTI, Червона зірка, ELVORTI, ребрендинг продукції | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar