14:49 Challenger WR9740 покликана змінити модель SP115C | |
Основні зміни торкнулися «серця» машини: на новій моделі встановлений надсучасний двигун AGCO Power об'ємом 4,9 л і потужністю 137 к. с. Він оснащений чотирма клапанами на циліндр, системою Common rail і турбокомпресором з системою проміжного охолодження. У сукупності це забезпечує високу продуктивність машини при значно збільшених інтервалах між дозаправкою. Крім того, можливість автоматичного очищення радіатора і захисна сітка дозволяє скоротити час простою при технічному обслуговуванні. Завдяки реверсивному ходу вентилятора радіатор продувається з інтервалом в 10 хвилин або після зупинки жатки. Косарка оснащена новою опцією — моторами приводу коліс для підвищення транспортної швидкості. Якщо в SP115C вона становила 24 км/год., то WR9740 може «розганятися» до 34 км/год. Зміни торкнулися і рульового управління. Електрогідравлічний привід забезпечує максимальну точність і кращу реакцію на повороти керма. Поліпшена ергономіка кабіни. Посилена шумоізоляція, а клімат-контроль підтримує оптимальну для роботи температуру в салоні. На Challenger WR9740 передбачена можливість встановлення системи автоматичного управління Autosteering 150. Приймальний модуль, розташований на даху машини, отримує сигнал із супутника, а потім передає його в систему рульового управління, розташовану на бічній консолі. Відсутність механічних з'єднань скорочує час реакції на сигнал і гарантує максимальну точність управління машиною. Серед інших нововведень — нова конструкція рами, розрахована на високі навантаження, а також функція автоматичного регулювання нахилу жатки залежно від рельєфу поверхні.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |