MENU

22:28
Електричні компакткари провалили краш-тести від EuroNCAP

Організація, що досліджує безпеку автомобілів EuroNCAP, вирішила перевірити компактні електромобілі. Цей сегмент набирає популярність у великих містах, і питання безпеки, раніше відкладався через нечисленність таких транспортних засобів, теж набирає обертів.
У краш-тестах взяли участь моделіRenault Twizy, Tazzari Zero і Ligier IXO, а також гольф-мобіль Club Car Villager. Правда, в ЕuroNCAP відразу відзначили, що методика тестів відрізняється від стандартної процедури: проведені тільки лобові і бічні зіткнення на швидкості 50 км / год, всередині знаходився тільки один манекен на водійському сидінні. Бар'єр - деформується сітчастий елемент без зміщення, прикріплений до підлоги. При цьому пошкодження оцінювалися максимальною оцінкою в 16 балів з позначкою по трьох зонах: червоний (погано), помаранчевий (гранично низько) і зелений (добре).
Кращий результат показав Renault Twizy, що не дивно. Французи готували його до масових продажів, тому врахували максимальну кількість нюансів. Більш того, Twizy єдиний з четвірки обладнаний подушкою безпеки, яка захистила голову манекена. Однак через специфіку конструкції шия і ноги манекена отримали серйозні пошкодження, а ось бічний удар електрокар витримав більш гідно. Результат Renault Twizy - 6 балів за лобовий удар і 7 за бічною.
Всього 4 бали за фронтальний удар заробив Tazzari Zero. Не врятував ситуацію навіть чотирьохточковий ремінь безпеки, оскільки саме голова і верхня частина тулуба постраждали найбільше. При бічному ударі нижня частина захищена непогано, а ось грудна клітка постраждала серйозно. Результат Tazzari Zero - 8 балів за бічний удар.
Електрокар Club Car Villager з трьохточковими ременями набрав всього 2 бали при лобовому ударі. В "червоній" зоні опинилися тулуб, ноги і голова манекена. Набагато краще справи йдуть з боковим ударом: область живота заробила "зелений" рівень захисту, а голова і грудна клітина - "помаранчевий". Незважаючи на відкриту конструкцію, Club Car Villager отримав вищу оцінку за бічний удар - 9 балів.
Чотиримісний Ligier IXO теж зміг набрати всього 2 бали при лобовому ударі, манекен отримав серйозні травми грудної клітини і голови. За бічний удар оцінка вище - 7,9 бала, але в цілому EuroNCAP зазначає, що існують дуже серйозні проблеми в галузі захисту компактних електромобілів. Незважаючи на те, що всі чотири електрокара відповідають мінімальним вимогам безпеки, над захистом водія і пасажирів все ще слід серйозно попрацювати.

Категорія: Новини техніки | Переглядів: 568 | Додав: evgeniu | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar